Ajutați-o pe doamna Tudorache



Am primit acest mesaj  la o postare anterioară .Ady m-a rugat să postez mai departe pe blog ca să o putem ajuta pe mama lui. Măcar cu un gând bun și o rugăciune către Cel de Sus. E greu când una dintre cele mai dragi persoane din viață, mama, e bolnavă.Am mai trecut și eu prin astea și recunosc că ești dispus să mergi pâna-n pânzele albe pentru ca cel drag să fie bine.


Buna ziua,
Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .
Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
dumitru_gabriela31@yahoo.com
Doamne ajută!

Comentarii