Leapşa cinefilă



Am furat de la Ioana, o leapşă cinefilă . Nu am văzut prea  multe filme în ultima vreme și chiar pe cele văzute îmi e destul de greu să mi le amintesc.Preferatele mele sunt dramele. Încerc totuși să le clasific şi pe restul.
Animație: Tangled, A monster in Paris, Arriety
Acţiune..Joan of Arc (sper să mergă la categoria asta)
Drama.. The colour purpple, Mockingbird Don't sing, 15 and pregnant, My sister's keeper
Comedie..Uriaşul meu, The Adams Family,Juno
Istoric...aici megre mai bine Ioana d'Arc
SF.. nu îmi plce acest gen
Război...Braveheart
Fantasy...
Horror...Bless the child...cred că merge
Sport...nu...
Documentar... Muzica magică, Poveştile nespuse ale Titanicului
Muzical... High school musical se pune? :))
Romantic..The scarlet letter, Ghost
Biografic: Marilyn Monroe: The Final
Thriller: Bless the child

Dacă ar fi să adaug şi un serial în listă,sigur ar fi Anatomia lui Grey , iar seriale de animație ar fi Jane și Dragonul și desigur Viața cu Louie, Louie, Louie, :)) sau Ce-i cu Andy.
Dau mai departe această leapşă mai jos numiţilor:
Sayuki, Diannei lui Dak_eyes și lui Gio.

Comentarii

  1. Hi hi, merci mult de leapsa :)Am sa o fac zilele astea, ca sunt un pic atacata de lepse momentan :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, abia astept sa-ti vad preferintele in materie de film! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)