Oamenii de toate felurile

Cele mai nostime lucruri se pot întâlni printre oameni.Oamenii sunt de toate felurile, rasele, religiile, mentalităţile, castele, rangurile şi alte modalităţi de clasificare.
 E nostim să-i vezi în acțiune, cum se comportă în diferite situații. Să te plimbi într-un părculeț de exemplu și să vezi un grup de oameni oacheși strânși în jurul unui lac decorativ încercând cu o plasă și un fir de pescuit să prindă peștii ornamentali. Nostim,nu?  Am auzit că alți oameni oacheși s-au înfruptat în voie din lebedele negre din nu știu ce țară europeană. Înaripatul tot bun de fript rămâne și dacă mănanci ultimul exemplar rămas în viață. Acuma n-am de ce să mă mai plâng  că acei oameni necivilizați prindeau peștișorii protocalii din lac cu firul de undiță. Am auzit că de câțiva ani ne vizitează și pe noi vreo două lebede  care înoată agale pe Crișul Repede. Sper să nu le halească și pe ele, unii sunt mari amatori de delicatese.
 Sau bătrânul ăla caraghios și puțin bolnav mintal sau de alcool, nici eu nu știu sigur, care din trei cuvinte scoase pe gură două sunt obscene. Îl văd în fiecare seară pe autobuz, unii îi mai spun să tacă, dar nu au cui.
Am o lampă magică și nu mi-e frică să o folosesc! Îmi voi pune o dorință în acest scop...mmm....mmm....gata! Vă spun după ce se îndeplinește! ;)
p.s .lampa,e desenul meu.

Comentarii