Am mâncat un vis


Dacă nici aşa nu se îndeplineşte eu una mă las de visat.De fapt nu, nu voi renunţa la asta niciodată. Poate doar când visele vor începe să devină realitate.
Oricum voi avea mereu vise noi, deci nu voi renunţa să visez prea curând.
Când chiar Dumnezeu e de partea ta, cum să îți pierzi visele și speranța?

Îmi pare rău pentru cineva care nu-și va lua premiul pentru batonul de ciocolată care îi poartă numele de scenă.Din fericire are alte câteva sute de sortimente cu care să își înece amarul.


Comentarii

  1. Sunt extraordinareeee :) Si mie imi plac ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai dau si altii iama in ciocolata, nu doar eu. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. <>
    Da, dar dacă absolut toate îţi ies pe dos şi te-ai săturat de viaţa asta?...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu gandesc pozitiv, daca apare un esec il pun ca experienta noua la dosar.Candva vor iesi si bine lucrurile. Gandeste pozitiv,Alexandra! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)