O zi cu iz


O zi minunată cu iz de vacanță. rețineți, e doar un iz.Unul frumos mirositor cu dimineți minunate petrecute dormind și nopți nedormite lângă calculator, carți sau jurnal.... Nu ca acum când încă îmi dorm diminețile în autobuz sau în mașină în drum spre școală. Uneori mi-aș dori să mă pot teleporta, să pot face orice doar cu un gând.
Am citit o carte  despre un adolescent care putea sări oriunde, oricând, scăpa de belele și de abuzuri în felul acesta.Am citit-o până când m-am plictisit de Jumper, oriunde, oricând, și am dat-o uitării... adică am returnat-o la bibliotecă.
Aștept vacanța, să văd cum e să ai responsabilitățile primului loc de muncă, să te bucuri de câștig și să-ți pară rău de risipă.Înafară de voluntariat, n-am lucrat nicăieri, deși eu personal iau voluntariatul ca pe un antrenament.

Comentarii