Așteptarea...

Primul lucru pe ordinea de zi
Am  făcut cu ceva vreme în urmă un sondaj pe blog în care v-am adresat următoare întrebare Despre ce v-ar plăcea să citiți mai mult pe acest blog?
 Pe primul loc au fost cărțile, urmat de povești de viață pe locul al doilea, îngrijirea animalelor pe al treilea iar pe ultimul filmele.Le mulțumesc celor care au răspuns la sondaj și m-au ajutat în felul acesta să găsesc teme interesante pentru blog. Sper să nu cad sub așteptări nici pe viitor.
Al doilea lucru pe ordinea de zi
Aștept cu nerăbdare să sosească Se numea Sarah-Tatiana de Rosnay, cartea de la Libris. Va ajunge pe mâine sper, abia aștept să citesc cartea.
 E greu să aștepți, și cinci minute e foarte greu, ce să mai spun de câteva zile...
Așteptarea...
Așteptarea e unul dintre cele mai grele lucruri din viața mea, e pe listă lângă luarea unor decizii care schimbă viața, examenele de la școală și analizele de sânge.
Aaaa...mai am ceva de așteptat, ziua de luni, e oarecum prima dată când aștept ziua de luni pentru că va fi aniversarea mea atunci.
 Aștept...

Last edit: am primit cartea mult aşteptată, revin curând cu recenzia. 

Comentarii