Cântecele drăguțele...



 Le-am găsit pe youtube, pe primele le găsiți pe un cont de facebook dedicat muzicii autentice populare și folclorului românesc- Contul Fabris.
Audiție plăcută!
Cântecul tatălui
Hop țurunga,țungurunga...
Țunguraș,puiul tatii cuconaș,
Mare cât un boț de caș
Hop,hop,hop,hop
Hopa țupai, hopa țup
Eu de-aicea nu mă duc
C-am rămas făr de-un papuc
Și acum vă fac bucluc
Hop,hop,hop (...)



Hai Cocuță
Hai Cocuță, că ai să te faci măruță. Da, bine citiți, urmează cântecelele de leagăn care-mi sunt foarte dragi.

 Haide nani, puișor, când ti văd mi-e mai ușoru, dormi,adormi! Vă dați seama câți copilași au adormit pe cântecele astea?






și, ca să schimbăm placa vă las cu alte câteva cântece mai dansante, mai de horă.
 


înflorit-a rugutu


***
AdevrulShop.ro vine cu reducerile de început de lună octombrie, delicii în bucătărie-preț unic 9,98 lei, romanele de aventură-preț 7,99  și Colecția 100-preț 7,99 .

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)