Mulți ani trăiască opera autoarei Selma Lagerlöf




Azi, 20 noiembrie, Google ne amintește că se împlinesc 155 de ani de la nașterea Selmei Lagerlöf, mama ștrengarului Nils Holgersson.
Am mai vorbit despre cartea ei aici. Una dintre cele mai importante cărți scrise de ea.
Acest roman și acest personaj a stat la baza desenelor animate care mi-au bântuit copilăria, și probabil că au bântuit și copilăria celor din generația mea.
Aici puteți vedea și voi desenul cu pricina. Drept e că în carte nu apare și hamsterul Firimitură, oricum e foarte simpatic mititelul. Mi-e dor de asemenea desene. Am ajuns să cunosc multe din vocile care dădeau și încă dau viață personajelor copilăriei noastre și a multor generații. Le cunosc în persoană. :)
Voi ce mai faceți? Ce desene vă fascinau și vouă copilăria? Și ce cărți?

Comentarii