Coco...




Coco sau "Fulg-de-Nea" pe numele ei complet este perusitza mea, e la mine de vreo patru ani, in septembrie vor fi patru, am luat-o cand avea numai cateva luni, cel putin asa zicea nenea de la care o am, dupa ce au murit Cip si Cipita (pasarelele pe care le aveam inainte).
La inceput imi era frica de ea, o tineam doar in cusca si imi era teama sa o ating, din cauza ca are un cioc foarte puternic, pentru inaltimea ei, ca doar "sfarma pietre cu el", la propriu.
Nu va mai zic ca o cheama "Fulg-de-Nea" din cauza ca e alba cu mici exceptii albastre, iar cand ii zboara fulgii prin camera parca ar ninge.
E mica mea vedeta, ea ma asculta mereu, cu ea ma joc cand sunt trista, ei ii spun pasul si sunt sigura ca "nu va da cu papagalul" (nu ma va barfi).
Perusitza asta e isteata foc, face numa ce vrea ea, cand vrea, daca nu ii convine ceva face o larma de te sperii :)), pana se calmeaza nu poti face decat sa o privesti.
In timpul verii sta pe balcon si da desteptarea dimineata devreme la tot cartierul, bietii vecini, cand e cu mine in camera in weekend-uri sau vacante imi da mie desteptarea....
De cand am prins curaj sa o tin in mana, cu riscul de a pierde cateva degete, nu mai e asa de salbatica. Stie sa dea pusy cand are chef, sa stea pe umarul meu (imi mai lasa si cate o surpriza neplacuta) , ii place sa stea sus pe usa, pe spatarul de la scaun, pe colivie si intr-un belci (patuzt) de la niste papusi de ale mele... acum ca nu il mai folosesc, Coco isi "savureaza" gustarile in el si se mai leagana din cand in cand.(vezi in poza). Sta si pe mana mea cand are chef, uneori ma mai enervez si o "fortzez", da nu-i pe cine, ii mai trag cate o poza cand o vad in ipostaze mai hazlii. :))
Cu strainii e foarte prietenoasa, desi un pic timida, sta in mana la cine o pun, mai mult decat la mine, fac la miscare cand e free prin camera, la baie sa o vedeti... de voie de nevoie ma "dusaleste" si pe mine, ii e frica de apa, e asa cuminte uda, ca un ingeras scump. Cand e uscata in schimb e capricioasa foc, poate seamana cu stapana ei, dar o iubesc mult! :)
Va doresc si voua sa aveti animale cel putin la fel de speciale ca si Coco, doar ele aduc multa bucurie in vietile noastre!!! Eu va pup si Coco va da pusy! :)

Comentarii