Peripetiile de azi

Daaaa, azi a fost sambata toata ziua! Ce bine, daca nu m-ar fi trezit dis de dimineata pe la 10 un domn prin telefon, sa ma intrebe ceva de un curs de bucatar.
Incercam sa ii explic domnului ca nu am facut, predat si ai mei nu se ocupa cu asa ceva....incercam sa inchei convorbirea cat mai repede, ca sa ma intorc la ale mele, undeva in lumea viselor :).
Da el, nu si nu, a verificat numarul postat undeva pe net,era scris gresit si aparea al meu, ca doar e criza si factura la telefoane e scumpa, ei bine si timpul meu era pretios in acel moment. Am incheiat in cele din urma convorbirea cu tipul, care imi parea cam dubios dupa voce(nota, sa nu uit sa imi pun telefonul pe silence inainte sa ma culc, sa nu ma trezeasca si altii) ...hmm... si m-am trezit cam furioasa, le-am zis alor mei pasul, dar nu m-au lasat sa ma culc la loc. M-am imbracat si am mers in sat....
Cam nasol pe acolo, mult noroi si nimic mai important, mi-am facut poze cu cainiele meu, Lulu, care e a bunicilor de fapt si cu Puffy, motanul cel batran, rasfatat, pe care l-am tachinat dar si alintat din todeauna.
Iubesc animalele si iubesc sa petrec timp cu ele, cat o plimbam eu pe Lulu in nila (gradina) cand era pui, cu lesa, stia sa deschida usa si acum stie sa sada (pt un caine de oras nu e nu stiu ce, dar pentru cateii de la tara e ceva),ce se mai mirau vecinii cand nevedeau. E isteata foc si foarte agitata cand ma vede, merg cam rar si asta e drept... mi-a lasat cateva "stampile" de labe pe pantaloni. :))
Asa faceam cu aproape toti cateii bunicilor, luam un "streang" si ii plimbam, cu bucati de paine ca sa coopereze, Dalma cealalta catelusa stie, numai Lolita, care e mai in varsta n-are habar.
In poza sunt eu si cu Lulu si niste saci cu nisip :)), ce figura am, catelusa e destul de fotogenica, numele ei original, cand era pui era Dovlecel, era mica si indesata, credam ca e catel, apoi mi-a fost greu sa ii gasesc alt nume...i-am zis Lulu (cred ca vine de la Lulabell) =)) trebe sa recunosc ca imi plac niste nume foarte traznite... de nume de copii sa nu ma intrebati! :P
Seara am mers la teatru, "O noapte furtunoasa" si cand ma gandesc cat ma stresam sa citesc piesa, ca era lectura obligatorie pt. scoala. In fine, spectacolul a fost fain, am vazut altele si mai si, dar asta a fost "clasic". Caragiale stia ce facea cand facea :)) reusea sa ma incurce pe mine cand citeam.
Oricum e savuroasa piesa, mai ales ca pe rand cu mine stateau multe cupluri, care tot din doua in doua replici se sarutau, mai era si un natarau care repeta replicile si avea un ras de tembel.... unii ar trebui sa aiba interdictie sa iasa in lume daca nu sunt in stare sa se poarte ca oamenii!
Acestea fiind spuse, am avut o zi plina, nu ca alte sambete pe care le petreceam in pijama la tv si computer.
Va salut si va .... sarut! :)

Comentarii