Of, visele astea...

De multe ori mama, bunica, matusa mi-au spus ca am un somn agitat. Cine stie de ce... poate pentru ca in timpul somnului imi "creez" o lume a mea. Imi imaginez cum ar putea fi, cum a fost sau cum as vrea sa fie lumea mea si se pare ca are efecte si aspura lumii reale.
Cert e ca eu pot face multe in somn, de la a vorbi pana la a umbla.
De vorbit, vorbeam chiar des, mi-a zis mama ca o data am vrut sa aranjez maieuri, m-am ridicat pe sezut si am intrebat unde pot sa pun maieurile. Asta n-a fost mare lucru.
Bunica mi-a zis ca intr-o noapte pe cand eram in sat tot asa, m-am ridicat pe sezut si am vorbit de sobolani. :))
O matusa s-a speriat de mine cand m-a vazut cum ma ridic tarziu in noapte si a preferat sa doarma in alta parte...
Astea nu-s nimic. Intr-o alta noapte m-am dat jos din pat si m-am indreptat spre iesire, era in toiul noptii, "ceva" ma chema, pe fereastra, asta imi amintesc, m-am oprit langa usa si am strigat-o pe bunica, mi-a raspuns si mi-a zis sa ma culc la loc, da de unde, ca eu eram langa usa si nu mai stiam ajunge in pat. Acela a fost un cosmar urat, l-am avut de mult si inca il mai tin minte.
Sau cand visezi ca alergi pe o pajiste verde, cu flori multe, cu o rochie alba, ai impresia ca toata lumea e a ta. Apoi te impiedici de ceva si te trezesti brusc speriat, iti zici nervos "Da de unde, era sa cad din pat!" :)) am patit-o de curand.
Oricum la faza cu visele din timpul noptii exista multe talmaciri... unii spun ca e din cauza unor mancaruri altii din cauza subconstientului si a stresului, dar cine stie.
Apropo, am auzit la stiri mai demult ca un somnambul a cazut de la etaj si a supravietuit, noroc ca a aterizat pe o masina.
De aceea ar fi bine sa va puneti centura sau sa va legati fedeles de pat, ca cine stie! :)) Cred ca imi iau un pat cu margini, cum facea buni cu mine, ma ingradea cu scaunele ca sa nu pic din pat, cateodata si pe alea le aruncam, in somn evident, dau mult din picioare.

Comentarii