Multumiri...

Le multumesc din suflet celor de la Yahoo ca imi dau eroare si nu-mi mai pot accesa vechea (nu foarte vechea) adresa...imi da eroare la parola @_@ .
Daca nu e vina lor, atunci le multumesc celor care mi-au "aranjat" contul, spargandu-mi parola sau mai stiu eu ce, hakeri nesuferiti, nu au ce face cu viata lor si ii dernjeaza pe ceilalti....adica pe mine!
Macar tot e un lucru bun in asta, toti egiptenii si irakienii mi-au bagat ID-ul in lista lor :)). Vai si amar, daca voiam sa devin criminala sau cu ce se ocupa ei, ii contactam eu nu era problema....dar nu voiam asa ca...
Imi cer scuze fata de cei pe care i-am avut in vechea lista de YM, acum am altul nu foarte diferit, e cu doi de "a" in mijloc, in rest it's the same one.
In cazul in care primiti mesaje in care va "lauda" sau injura, sa stiti ca nu sunt eu vinovata! Nu mai am acces pe acel ID si nu stiu de ce e in stare lumea. Daca imi voi recupera contula acela, va voi anunta, fiti siguri!
Chiar imi pare foarte rau, fata de cei care nu au ce face cu timpul lor si il folosesc cu scopul de a ma enerva, bagandu-si nasul prin "boarfele" mele fara pic de jena...
Nu pot sa zic, decat sa le fie de bine si sa le stea in gat! :))
Dar voi sunteti cumintei, nu? In oirce caz pa pa "biartista", acum vine "biaartista" :)) restul e acelasi, sper ca sa nu ma trezesc cu probleme si in ID-ul asta!
Am sa revin la ganduri mai bune, promit!
Cu drag,
Biaartista

Comentarii