Putina culoare


Mama mea e un gradinar desavarsit,pacat insa ca are la indemana doar doua balcoane pe care le umple pana la refuz cu tot soiul de flori.
Poti gasi prin ghivecele ei: petunii, muscate, lamaita, asparagusi, ficusi, clopotei,flori de nu-ma-uita, flori de sezon sau permanenete, tot ce vrei si ce nu vrei. Parca petrece mai mult timp cu ele udandu-le si vorbindu-le decat vorbind cu mine...
Eu una sunt sceptica, daca imi place o floare in ghiveci, o cumpar, o aduc acasa, i-o prezint mamei ca fiind a mea, dar amandoua stim ca ingrijirea ei intra in atributiile mamei.
Floricelele albastre de nu-ma-uita eu le-am ales, cand erau doar niste sminte intr-o punguta de hartie viu colorata.
Le-a facut mama loc in jaridnierele ei, iar acum se bucura si ele de soare alaturi de petunii si muscate.
Mama face o treaba buna cu verdeata ei, cum vine cineva la noi ii prezinta mini-gradina botanica pe care o avem in balcoane.
Florile adora vara, eu la fel, pentru ca e vacanta!!
Poate putin devreme, dar caldura nu ne lasa ca sa uitam!
Va doresc vacanta placuta!


Comentarii