Vreau vacanta!

Ma doare sufletul sa zic ca nu mai pot. M-am saturat de scoala.
Vreau sa dorm si eu macar o data, pana la ora la care vor vrea muschii mei (blegi) sa se trezeasca.
Nu vreau sa ma mai speriu ca ma aculta maine la fizica, sa-mi fuga inima din piept din cauza treiului ce ma pandeste la matematica, sa ma zbat pe ultima suta de metrii sa-mi maresc mediile, care, momentan, oricum nu-mi folosesc la nimic.
***
Sa nu ma mai agit ca am repetitia la teatru, de dupa ore, din sase scenete, m-am ales cu doua roluri, si alea deja bine fumate.
Adica, da mamita lui Goe e mandra de pustiul ei, iar elevul Otopeanu s-ar sui pe cometa, ca sa-si gaseasca un locsor confortabil unde sa doarma linistit, sa-l lase pe pedagog cu tot cu predicile lui "Despre cometa" cu tot. Il inteleg perfect, as dormi si eu daca as putea fi invizibila si sa nu ma vada profesorii.
***
Oricum, matematica nu ma incanta,nici pe mine, nici pe majoritatea colegilor mei, si ce daca am invatat sa socotesc cu "cacaraze de capra" (cum zice profa mea de mate)?!
Nici alea nu sunt de ajuns de utile cat sa stiu cand e -1 sau +1. :)) Deci da, am si eu cateva complexe, si de aceea nu sunt buna la mate si nici nu mi-o place, daca te consoleaza.
As prefera sa fiu oriunde, numa la ora de mate sa nu fiu.

***
O, da si sper ca in vacanta sa pot dormi linistita macar doua luni jumate, sa lenevesc, sa citesc, sa dorm iar si sa ma plimb.

Comentarii