Obiceiurile mele



 Cel mai mult îmi place să-mi petrec timpul liber cu o prietenă ori două la

  •    simigerie, ador covrigii calzi cu sare,aromați
  •  teatru, cel mai bine plâng,râd, mă detașez de ale mele la o piesă de teatru.problema e că urăsc să merg singură.
  • un suc, ori o înghețată
  • la librărie
   Singură merg la

  • În grădina bunicilor
  •  Bibliotecă, îmi ia mult să decid ce voi lua acasă.Nimeni nu are răbdare să mă aștepte
  • La fel și la librărie, dar știind că am un buget limitat pentru a cumpăra o carte, cartea aleasă trebuie să fie perfectă.Să nu fire prea lungă, să fie concentrată și să dezbată o temă care-mi place.(menționez că nu prea termin cărțile cumpărate, mă plictisesc de ele repede...)
 Temele care îmi plac, când vine vorba de romane sunt
    -poveștile de viață
    -poveștile de dragoste
    -poveștile unor copii
    -fantasy
    -romanele polițiste
    -Black Beauty- nu știu la cum să categorizez acest roman (povești cu animale?)

  Cărțile mele preferate până acum au fost

  1.   Amintriri din copilărie- I. Creangă
  2. Jarul din palmă- G. Șovu
  3. Black Beauty- Anna Sewell
  4. Fugara - Jacques de Chambron
  5. Maitreyi -Mircea Eliade
  6. Oscar și tanti roz- Eric-Emmanuel Schmitt
  7. Anne de la green gables-L. M. Montgomery
  8. Aveam optsprezece ani- Ecaterina Lazăr 
  9. Viaţa secretă a albinelor-Sue Monk Kidd
  10. Printre lupi- Misha Defonseca 
  11. De ce fierbe copilul în mămăligă- Aglaja Veteranyi
  12. Se numea Sarah- Tatiana de Rosnay
  13. Magazinul magic de jucării- Angela Carter
  14. Şatra-Zaharia Stancu 
  15. Carrie- Stephen King
Orindea e întâmplătoare.
p.s desenul e făcut de mine pe desenatori.ro

Comentarii

  1. Frumos desen, şi mie îmi plac cărţile poliţiste :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un blog tare placut si niste articole ineresante:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu urasc sa merg singura la teatru..Am intrebat odata pe o colega daca vrea sa ma insoteasca si mi-a spus "ai innebunit?? teatru??" Asta e, gusturile difera. Acum merg singura. Daca esti din Bucuresti si la fel ca si mine, n-ai cu cine merge la teatru, poti sa-mi scrii aici, voi reveni sa citesc. De exemplu eu merg pe 29 oct la Metropolis sa vad Spitalul Comunal. :)

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce draguta esti, din pacate eu nu sunt din Bucuresti... :( Dar trebuie sa gasesti si tu pe cineva in dita mai orasu' care sa mearga cu tine, si daca e cineva intalnit la vreun spectacol. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)