Orfana

E ora unu noaptea, afară e furtună, deci e un moment numai bun să văd un film de groază. Am căutat ce am căutat și m-am oprit la Orphan  (Orfana), un film ce se încadrează în genurile thriller,mister,groază,dramă.
 Te face să stai cu sufletul la gură pe întreaga lui durată, nu l-aș recomanda copiilor sau celor slabi de înger (ca mine), dar am zis că trebuie să mă detașez puțin și să încerc ceva nou.În toate relele din film este și ceva bun,un happy end, dacă pot să-i spun așa.
 Pun o scurtă descriere copy/paste, iar apoi revin la rezumatul meu:

Titlu: Orphan - Orfana
Data lansare (SUA): 24 Iulie 2009
Data lansare (Romania): 02 Octombrie 2009
Perioda filmare: 3 Decembrie 2007 - 7 Martie 2008
Site oficial: Orphan
Rezumat
Un cuplu devastat de pierderea fetiţei nenăscute decide să adopte un copil, pe lângă cei doi de acasă (Maxine şi Daniel). Cei doi vizitează un orfelinat, unde o găsesc pe Esther, o fetitță de nouă ani foarte drăguță,inteligentă dar  neobișnuită.
Fără a sta prea mult pe gânduri o aduc acasă și o instalează în noua ei familie.
 Un mister învăluie trecutul fetei,dar pe părinți nu pare să îi deranjeze până când Kate (mama adoptivă) realizează că ceva e în neregulă cu Esther. Fata începe să se poarte ciudat și să le însceneze celor din jur diferite planuri pentru a-și atinge scopul, acela de a-l seduce John (tatăl) și de a destrăma căsnicia părinților adoptivi.

Esther ar face orice pentru a-și atinge scopul,chiar și omoară, dar din nefericire pentru ea, nici Kate nu se lasă mai prejos.Încearcă să-și apere familia, chiar dacă este considerată nebună pentru că acuză de crimă o orfană, și reușește măcar să-i salveze pe cei doi copii ai ei, pe fetița Maxine și pe băiatul Daniel din ghearele fiicei maleficie. Kate află de la un spital de nebuni din Estonia că Esther nu e ceea ce pare...
 Suspansul este foarte prezent  în acest film, trebuie să aveți curaj dacă vreți să-l vedeți până la capăt, asta dacă nu sunteți obișnuiți cu filme ceva mai sângeroase.

M-am mirat când am văzut filmul, în distribuție sunt mutlți copii, pe lângă asta efectele sunt foarte bine realizate, suspansul bine construit după un scenariu bine pus la punct. 
 Eu am văzut filmul acesta online, vă las și vouă link-ul aici. Vă avertizez, însă, dacă nu vă plac filemele de gen, să nu îl deschideți! ;)

p.s. am o tunsoare nouă :)) 

Comentarii

  1. Am vazut si eu filmul si mi-a placut. Plotul e interesant, suspans exista din plin, la fel si mister, iar situatiile limita din film construiesc atmosfera tensionata care ar trebui sa fie prezenta in orice horror si thriller:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost tare, adevarul e ca ma uitam la scenele de suspans cu mainile la ochi, printre degete. :)) Dar merita.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)