La raftul cu cărți...



De ceva vreme, de fiecare dată când merg la supermarket poposesc la raionul cu cărți. Așa am făcut și ieri, aveau prețuri foarte avantajoase pentru cărțile de la Adevărul. Cărțile erau așezate alam-dalam și fiecare client le întorcea după bunul plac ca să găsească ce-l interesa. Unii veneau, aruncau o privire și plecau mai departe...
-Ce-i acolo? întreabă un tip prea puțin interesat.
-Cărți, este și Ion și alte d-astea, răspunde prietena la fel de neinteresată în timp ce pune cartea luată la loc în raft. 
-Aaa, pe mine nu mă mai interesează, eu am terminat cu BACul . Și pleacă mai departe amandoi.

Asta e mentalitatea...
 Mai erau alții care scotoceau printre cărțile puse sus în raft, din când în când mai riscam să primim câte una în cap...dar ne plac cărțile.:)
 Eu una mi-am cumpărat La paradisul femeilor de Emile Zola.




Comentarii

  1. Trebuie sa recunosc ca citesc mai putin decat citeam odata, dar inca citesc. nu stiu cat de bune sau "nebune" sunt cartile pe care le citesc. in fond cine stabileste daca o carte e sau nu buna? critica sau numarul de cititori? oricum nu conteaza pentru ca, daca o carte a placut unor mii de persoane nu e obligatoriu sa placa la toata lumea, iar daca critica desfiinteaza o carte, nu inseamna ca nu o sa placa nimanui. eu cred ca important e sa citim. cititul ajuta. problema e ca televizorul si PC-ul sunt principalii inamici ai cartilor. cat despre generatiile care vin ... am avut socul vietii mele auzind un pusti de 15 ani spunand ca el nu a citit nici o carte!!!! e adevarat ca nu are cand. isi petrece zilele si noptile in compania PS3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca faza cu "carti bune" din citat se refera in general la orice fel de carti, carti care sa fie pe placul cititorului si sa indrume spre o gandire pozitiva...sau ceva de genul.Calculatorul este inamicul nostru,da, dar avem si de el nevoie intr-o oarecare masura...atat cat sa nu dam in dependenta, ceea ce la noi e foarte greu.

      Ștergere
    2. eu sunt in oarecare masura dependenta de PC, dar nu de jocuri. Internetul e o sursa de informatie fantastica si ar fi culmea sa nu profitam de ea. si ca sa fiu sincera in ultimii ani citesc cartile pe computer. gasesti pe net cam tot ce vrei. nu e acelasi lucru ca o carte... laptopul e mai greu decat cartea si e incomod sa te plimbi de colo colo cu el :), dar serveste pentru acelasi scop.

      Ștergere
  2. Abia astept sa ajung la mine acasa, in oras (sunt la bunici) sa fac si eu o vizita librariei ca de mult nu am mai fost.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am prins si eu o astfel de oferta in hypermarket si tot asa alandala erau cartile, de am innebunit cautand. Dar cele mai multe erau volume din cate o opera in mai multe volume si evident nu gaseai toate volumele. Am luat totusi cateva, ce nu aveau si un alt volum si am reusit performanta sa gasesc ambele volume din Balciul desertaciunilor. La 4 lei bucata, se merita. Eu mai merg in aticariate si se gasesc si acolo carti din colectiile de la ziare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu una nu tin neaparat sa am o colectie intreaga, caut cartile pe care mi-ar place sa le citesc :) dar de obicei cele din serii precum cele cu ziarele nu prea au descrieri...asa ca ma orientez dupa titlu sau dupa numele autorului in alegerea cartilor. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)