Scrisoare pentru Jane III (și alte cărți)

     
Dragă Jane,
   Am aflat de anii tăi petrecuți la școala de fete și de chinurile suportate acolo.Mă bucur  să aud că ți-ai găsit o slujba ca guvernantă a fetitței Adele și că viitorul îți surâde alături de stăpânul tău, domnul Rochester.
 Ce urmează nu știu dar sper să-ți fie bine.
 A ta,
 Bianca

****

În altă ordine de idei, vreau să mă laud puțin cu noile achiziții :)) .Așa puțin, cât să vă aduc la cunoștință la ce alte recenzii să vă așteptați în următoarele săptămâni sau chiar luni, că sunt destul de înceată cu cititul.E ok având în vedere că în utlimele două săprâmâni  am tot cules cărţile ba de la poştă, ba de la curier.

Voi scrie sub formă de listă.

  1. Ocolul Pământului în 80 de zile-Jules Verne (am citit-o deja)
  2. Donna Alba-Gib I. Mihăescu
  3. Jane Eyre -Charlotte Bronte (lectura în curs)
  4. Femeia în negru-Susan Hill
  5. Iubirea din nou-Philippe Forest
  6. De veghe în lanul de secară-J.D. Salinger
  7. Tess d'Urberville-Thomas Hardy
  8. Parcul Mansfield-Jane Austen
  9. Emma-Jane Austen
p.s nu  uitaţi de concurs.

Comentarii

  1. Foarte frumos, wow ce multe carti ti-ai luat, si eu vreau colectia Jane Austen, trebuie sa strang bani :). Imi plac scrisorile tale catre Jane Eyre , e frumoasa idea ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place, am vrut ceva care sa iasa din "tipare" ca sa zic asa.:)

      Ștergere
  2. Oh, ma bucur sa vad ca ti-au sosit cartile:). Zi tu ca Tess D'Urberville nu arata grozav de bine in realitate:)).
    Lectura placuta >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartile astea....sunt toate in Romana? :X Mi-ar placea sa le citesc...dar sa stiu si in ce gen sunt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt toate traduse.Majoritatea sunt romane clasice dar si romane de dragoste, iar "femeia in negru" e horror. :)

      Ștergere
  4. Abia astept recenziile tale, intrucat majoritatea cartilor se afla si pe lista mea :) Tocmai am facut si eu rost de "Tess D'Urberville" si incep sa o citesc...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)