O lume de pitici, mulți

Cei mai multi strumfi din lume




Suntem mulți și din ăștia mulți puțini au loc.
 Avem idei, conecepții, păreri diferite...
 La înfățișare n-am văzut doi identici, chiar și gemenii au particularitățile lor. Fiecare om e liber, liber să facă ce vrea, în casa lui. Dar când libertatea cuiva o afectează pe cea a vecinului său, atunci trebuie să se oprească. Este liber să facă ce vrea atâta timp cât nu poluează fonic, oflactiv sau mai știu eu cum casa vecinului.
 Nu vă speriați, nu sunt nervoasă pe vecini, că au fost cuminți.Dar m-am uitat azi la niște video-uri filmate în Coreea de Nord, care o duc acum mai rău decât românii în perioada tovarășului.
 Bieții oameni, n-au pic de libertate și sunt mințiți că o duc bine, copii sunt obligați să învețe acrobații pe care să le execute în jocurile de masă ca să-l distreze pe mult iubitul lor lider...mă bucur că noi suntem liberi.
 Dar nu știu cât de liberi, suntem liberi să ce? Să facem ce ni se spune.Da, la asta suntem și noi liberi.

 Mă reîntorc la titlu, suntem mulți, frate. Globul are o populație de aprox 7 miliarde de locuitori, plus minus extratereștrii care ne mai viziteză din când în când, dar pleacă repede. Suntem mulți și ar trebui să lăsăm pe cât posibil dușmănia , trebuie să încăpem toți unul lângă celălalt, pentru că suntem egali. Suntem o lume de pitici și priviți din spațiu suntem zero. Dar unii pentru ceilalți ar trebui să fim totul!

N-am uitat de postul dedicat Memorialului din Sighet, să știți! Urmează curând.

(animațiile le găsiți aici)

Comentarii