Plec la drum



M-am hotărât, plec, voi cutreiera Nordul ţării alături de ai mei în căutare de locuri frumoase.
 Mi-am asigurat papagalii, i-am dus în siguranță, la bunica, să nu sufere de foame și de singurătate.
 Mi-am făcut și o listă cu ce mi-ar plăcea mult să văd prin Maramureș, locul în care se pune harta-n cui.

  1. Cimitirul Vesel din Săpânța
  2. Sighetul Marmației
  3. Muzeul Memorial din Sighet
  4. Mocănița de la Vișeul de Sus
  5. Castelul Karoly din Carei
  6. Biserici de lemn și mănăstiri
Voi face fotografii, multe fotografii, abia aștept, sper să prindem vreme bună, avem o țară frumoasă și vreau să o văd.Am aproximativ trei zile la disoziție pentru asta, cam atât voi lipsi și de aici, dar voi veni cu povești și fotografii câte pot, voi pune și aici, promit!
Închei acum, voi încerca să scriu câteva postări acum și le voi programa să fie publicate zilele următoare, văd ce iese.
 Dezactivez moderarea comentariilor pentru o vreme, am mare încredere că va fi bine și așa.
Vă las cu Fratele Urs .



P.S Rămâneți aproape, am pregătit pentru voi câte ceva interesant, chiar dacă nu voi fi aici, voi veți putea citi zilnic ceva nou. După ce mă întorc, vă pun și fotografii.

Comentarii