Scrisoare pentru Jane 1

    

Dragă Jane,

Am răsfoit  cu interes cuvintele tale de cum au ajuns paginile  la mine. Să știi că îmi pare rău pentru copilăria chinuită de care ai avut parte. Mătușa și verișorii tăi nu au fost cele mai plăcute persoane cu care ar putea crește o fetitță visătoare și plină de speranță. Îmi dau seama ce greu ți-a fost să treci peste și peste pierderea părinților.
  Chiar dacă secolele ne despart, oamenii încă simt, oameni triști sunt și acum,oameni triști au fost mereu.
Aștept cu nerăbdare următoarele vești de la tine.
A ta,
 Bianca

Comentarii

  1. :) frumoase cuvinte, Bia, sa imi spui impresiile dupa ce termini cartea. eu o ador. e una din favoritele mele.
    apropo, voiam sa iti las niste sugestii la lista ta de filme, dar vad ca nu are formular de comentarii. sau sunt eu chioara?? :)) nu ca n-ar fi posibil sa fiu ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Tina! Am de gand sa-i mai scriu lui Jane pe masura ce avansez cu cartea si dupa ce o termin de citit voi scrie o recenzie unde vor fi si impresii .Cat despre formularul de comentarii din pagina de filme, nu esti tu chioara, formularul lipsea :)) L-am rezolvat, nu mai pleaca, astept sugestiile tale! :D

      Ștergere
  2. Indiferent de timp, povestile pot atinge si pot impresiona. Asta e frumusetea cartilor si a filmelor...reinvie, redescopera si reconstruiesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)